Новини

В апарат Бобровицької ОТГ шукають головного бухгалтера та 3 спеціалістів

Конкурси на заміщення вакантних посад оголошені Бобровицькою міською радою. Відповідні оголошення оприлюднені на офіційному сайті ОТГ.Відкриті вакансії на посаду начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарських питань – головного бухгалтера, головних спеціалістів відділу правового забезпечення та кадрової роботи (2 вакансії) та провідного спеціаліста реєстраційного відділу міської ради.

Вимоги до всіх кандидатів: громадянство України; відповідна вища освіта за спеціальністю, певний стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі, знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність органів місцевого самоврядування у відповідній сфері.

Обов`язковим є володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), знання сучасних технологій, вміння користуватись оргтехнікою, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

Для участі у конкурсі подаються документи:

  • заява про участь у конкурсі на ім’я голови конкурсної комісії;
  • особова картка форми П-2ДС;
  • копії документів про освіту, перепідготовку, підвищення кваліфікації;
  • декларація осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік;
  • копія паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • копія військового квитка (у разі наявності);
  • копія трудової книжки;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків тощо інформація надається за телефоном (загальний відділ міської ради) 2-15-06 або під час особистого прийому за адресою: вул. Лупицька, 4, м. Бобровиця.


 

 

 

Джерело: сайт Бобровицької міської ради

 

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Останні новини за категоріям(и): Бобровицька,

Вісім громад Чернігівщини стали учасниками проекту «Громада для людини»

Учасники проекту – працівники соціальної сфери – стануть агентами змін у сфері надання соціальних послуг вразливим категоріям населення та запроваджуватимуть моделі інтегрованих соціальних послуг у громадах. Також до теми:

Як виконуються бюджети громад Чернігівщини за 9 місяців 2018 року

Експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні дослідили показники фінансової діяльності об’єднаних територіальних громад за 9 місяців 2018 року. В ході моніторингу всі 665 громад розподіли на чотири групи в залежності від чисельності населення. Також до теми:

Про нову українську школу та новий освітній простір говорили представники громад Чернігівщини

16 жовтня у Чернігівському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки Програми “U-LEAD з Європою” та Мінрегіону, пройшов тренінг на тему “Шляхи удосконалення надання освітніх послуг в ОТГ”. Також до теми:

Ще 13 громад Чернігівщини стали господарями землі

На початку цього року Уряд України оприлюднив механізм, який у межах чинного законодавства дозволяє передати землі сільськогосподарського призначення у власність об’єднаних територіальних громад: 31 січня прийнято розпорядження Кабінету Міністрів щодо передачі таких земельних ділянок з державної власності у комунальну власність…

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: