Оголошено другу хвилю конкурсу з підвищення стійкості місцевих громад до небезпечних викликів. Конкурс спрямовано на підвищення стійкості місцевих громад до стихійних лих та інших небезпечних викликів (в т.ч. COVID-19) із збільшенням можливостей адаптації до їх наслідків. Дедлайн другої хвилі конкурсу –…
Для реформи децентралізації створили бренд-платформу

За ініціативи Офісу підтримки Національної ради команда митців під керівництвом Андрія Єрмоленка – художника, ілюстратора та дизайнера, автора відомого «укропу», розробила бренд-платформу децентралізації з метою наблизити реформу до людей. Команда складалась з креатора Олексндра Кіріченка (Львів), дизайнера шрифтів Дмитра Растворцева (Суми), ілюстратора і дизайнера Нікіти Тітова (Харків).
«В основу ідеї покладено плетиво великих і малих кіл (точок), які творять мереживо з контурами карти України. Як і в сузір’ї, тут кожна велика чи мала «зірка» (родина, громада, регіон) однаково важлива, бо є визначальною для його ідентифікації. Як і в мереживі, кожен елемент тут однаково важливий для міцності усієї «конструкції». Саме міцність і значущість складових, які творять могутню і незалежну державу і готові до співпраці зі спільною метою – основне завдання децентралізації. Логотип наочно інфографічно показує суть децентралізації, кожне велике коло – це обласний центр України, по розмірам вони однакові, рівні між рівними», – відмітив Андрій Єрмоленко, художник, ілюстратор, дизайнер, творець логотипу Сузір’я.
Бренд-платформа у форматі конструктора дозволить кожному з проектів організацій в межах децентралізації чітко ідентифікувати свою приналежність до великої справи, не втрачаючи власної айдентики та позиціювання.
«Дане графічне вираження децентралізації легко трансформується в різні форми як декоративно-абстрактні, так і цілком конкретні і реальні образи. Дана стилістика дозволяє нам створювати різні образи і символи, пов’язані з Україною, нашою культурою, які допоможуть в просуванні основного графічного символу. Ця стилістика легко адаптується на різні носії: від друкованих матеріалів до сувенірної продукції», – відмітив Андрій Єрмоленко.
Для Національного проекту Децентрализація розроблено унікальний шрифт – Decentralisation-Black. Він застосовується для набору заголовків, слоганів, коротких і ємних фраз, які повинні всіляко загострювати увагу, а не лише доносити інформаці. Другий фірмовий шрифт – Decentralisation-Light, що використовується для набору основного масиву тексту.
«Брендинг реформ – новий для України процес. Проте для таких масштабних тем, як децентралізація, наявність бренд-платформи, що базується на простих і зрозумілих цінностях – запорука прогресу! Адже саме добровільне об’єднання громадян є підставою для утворення нових громад. Процес має бути модним та зрозумілим» – говорить Петро Іванов, Директор з комунікацій офісу підтримки Національної ради реформ.
До теми: «Щоб громада стала брендом: експерти допомогли Баранівській ОТГ створити стратегію розвитку».
«Баранівська міська об’єднана територіальна громада Житомирської області – чи не перша об’єднана громада, яка має відтепер не лише стратегію розвитку, але й схему планування всієї своєї території, а також власну айдентику: новий герб та бренд» … (перехід на сайт «Децентралізація влади»).
Джерело: MMR