Насиченою святковою програмою на міському пляжі порадували жителей Менської ОТГ і гостей організатори свята. Було де порозважатися дітлахам, порадувала любителів прекрасного виставка оригінальних виробів місцевих майстрів, спортсменів – різноманітні змагання, меломанів – виступи рок-гуртів. Для усіх гостей свята, безперечно, сюрпризами…
Що таке ЦНАП і які послуги в ньому можуть отримати жителі Менської громади
Мешканці громади очікують від місцевої влади зручних та якісних адміністративних послуг. Саме тому важливе швидке та доступне надання цих послуг у комфортних умовах. Від початку 2021 року в Мені повноцінно запрацював центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). Які повноваження покладені на нього? Сусіди.City з’ясували це у керівника ЦНАПу Менської міської ради Валерія Рачкова.
– Що таке ЦНАП? З якою метою його створено? У чому відмінність між тим, як люди могли отримати послугу раніше, і тим, як це зробити зараз?
– ЦНАП – це структурний підрозділ Менської міської ради, штат якого складають працівники-адміністратори. Завданням ЦНАПу є прийом, оброблення та видача документів та надання кінцевого результату.
Віталій Рачков: «ЦНАП відіграє фактично роль пошти між отримувачем та надавачем послуги»Автор: Сусіди.City
Людина не йде до виконавця послуги (наприклад, до земельного відділу, який так і залишився суб’єктом надання послуг), а йде до нас, подає заяву. Ми проводимо реєстрацію, орієнтуємо щодо необхідного пакету документів – з ним можна ознайомитися в реєстрі адміністративних послуг на сайті. Після цього сформований пакет документів того ж дня або не пізніше наступного робочого дня передаємо безпосередньо до виконавця.
– Яким переліком послуг забезпечує ваш центр?
– Із переліком послуг можна ознайомитися в розділі «ЦНАП» на сайті Менської міської ради. Саме там опублікований актуальний перелік адміністративних послуг. Наразі ми забезпечуємо підготовку документів під час вирішення питань, пов’язаних з
- реєстрацією права власності на нерухоме майно
- права власності на землю
- надання дозволів на розроблення технічної документації з приватизації земельних ділянок;
- реєстрацією суб’єктів господарювання
- питань реєстрації місця проживання
- надання дозвільної документації під час здійснення будівельних робіт (але не оформлюємо декларацій про початок та закінчення будівництва об’єктів)
- усіх питань соціальної сфери (отримання субсидій, державних допомог, квартирного обліку тощо)
– Чи вичерпний цей перелік?
– Звісно, не вичерпний. ЦНАП у Мені діяв із 2012 року, але повноцінно він запрацював нещодавно. Через адміністративну реформу ми поступово перебираємо на себе повноваження, які належали раніше структурним підрозділам колишньої Менської районної державної адміністрації. У майбутньому можливе надання й інших адміністративних послуг, з якими можна ознайомлюватися на нашому сайті.
– Як діяти людині, яка має потребу у ваших послугах?
– Кожна послуга має вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них. Ознайомитися з цим переліком можна в реєстрі адміністративних послуг на сайті.
Тому якщо людина планує самостійно через наш центр подати заяву, варто зібрати необхідний пакет документів і, зателефонувавши за номером 2-16-81, записатися на прийом. У такому разі можна, оминувши черги і всілякі незручності, обмежитись лише двома відвідуваннями нашого центру: під час подачі заяви і через визначений термін, коли прийде забирати готовий результат. Але можна це зробити і за один раз, під час першого відвідування узгодивши, що готовий результат буде надісланий поштою.
– Скільки працівників наразі надають послуги у ЦНАПі?
– На сьогодні в закладі послуги надають 14 працівників. Зокрема й адміністратор у Макошиному. У майбутньому буде адміністратор і в Стольному. Звичайно, що з появою нових сервісів змінюватиметься й чисельність працівників. З 12 лютого надаємо послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
– Зважаючи на теперішні карантинні часи, чи надаєте послуги без відвідування ЦНАПу?
– Наразі є три способи отримання наших послуг. Перший – онлайн, тобто через інтернет. Наприклад, можна оформити субсидію, не виходячи з дому, без допомоги сторонніх осіб (у селах старости зазвичай цим займаються). Другий спосіб – також без відвідування ЦНАПу та допомоги старости: можна звернутися по отримання субсидії, надіславши заповнені заяву та декларацію поштою на адресу управління соціального захисту: Мена, вулиця Сіверський шлях, 26.Третій спосіб – це безпосереднє звернення у ЦНАП за посередництва старости чи самостійно
Із 1 березня в Менській міській раді реалізуватиметься проєкт «Соціальна громада». Заяви на отримання усіх видів соціальних послуг надсилатимуться в електронному вигляді. Але для цього необхідно звернутися з повним пакетом документів для отримання адміністративної послуги до адміністратора ЦНАПу або до старости.
– Як працює ЦНАП і коли людям до вас звертатися?
– Ми працюємо з понеділка по п’ятницю без перерви на обід. Субота, неділя, святкові дні – вихідні. В понеділок, вівторок, середу наші двері відчинені з 8.30 до 16.30. У четвер – з 8.30 до 20.00. У п’ятницю – з 8.30 до 15.30. Найближчим часом плануємо цей графік дещо змінити – працюватимемо і в суботу.
Джерело: Сусіди.City