Новини

У об’єднаних громадах може запрацювати FM-радіо

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі — Національна рада) рекомендує запроваджувати у територіальних громадах новий тип місцевого інформування — малопотужне FM-мовлення. 

Командою фахівців вже розроблена покрокова інструкція щодо організації місцевого радіомовлення та мовлення територіальних громад. Інструкція складається з 3-х розділів: замовлення прорахунку FM-частоти, подача заявних документів на конкурс та організація радіомовлення. До кожного розділу надаються роз’яснення, коментарі, рекомендації.

Як отримати ліцензію на малопотужне FM-мовлення?

Для початку має бути створена телерадіоорганізація (далі — ТРО) у формі комунального підприємства. Її засновниками можуть бути, як приклад, об’єднана територіальна громада або органи місцевого самоврядування.

Потім ТРО подає до Національної ради документи на прорахунок частот малопотужного FM-мовлення в тих населених пунктах відповідного району, в яких планує провадити свою діяльність.

Заявні документи мають містити:

  • відповідну заяву на ім’я голови Національної ради на прорахунок однієї чи декількох частот (каналу мовлення) у діапазоні 87,5-108 МГц;
  • заяви про видачу висновків ЕМС РЕЗ звукового радіомовлення (форма Р2) з потужністю передавача (передавачів) не більше ніж 10 Вт;
  • програмно-економічне обґрунтування створення нового каналу мовлення;
  • згоду власника споруди (власників споруд) на встановлення передавача (передавачів).

Національна рада на основі цих документів робить відповідне подання до Українського державного центру радіочастот, який потім надає висновок. Орієнтовний термін прорахунку — 3–6 місяців. Після цього Національна рада оголошує конкурс на канал (або мережу) мовлення з використанням прорахованих частот у відповідній місцевості із зазначенням особливих умов конкурсу. ТРО бере участь у конкурсі за умови відповідності заявних документів умовам конкурсу та вимогам Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Існують також вимоги до програмної концепції, серед яких: цілодобовий обсяг мовлення (якщо у місцевого мовника не вистачає ресурсу для цілодобового мовлення, він може ретранслювати Суспільного мовника), українська мова ведення передач має становити не менше 50% від власного продукту, обов’язок інформувати населення про виникнення надзвичайних ситуацій тощо.
Детальніше про перехід редакцій проводового мовлення на малопотужне FM-мовлення за посиланням.


Джерело: Чернігівська ОДА

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Останні новини за категоріям(и): Влада,

Ризикнути і стати першим: історія одного естонсько-українського проекту

Під час минулої передвиборчої кампанії багато говорилося про потребу швидшого розвитку української економіки. Однією з «чарівних паличок» для цього називають прихід іноземних інвесторів. Однією з проблем – складний загальний інвестиційний клімат в Україні. Відповідно, багато залежить від «мікро умов» у…

За державні гроші допомогти місцевому підприємництву: місія здійсненна

«Так, на свій проект ми отримали 5 мільйонів гривень від держави», –досить скромно, але з нотками гордості в голосі, каже керівник Агенції регіонального розвитку Чернігівської області (далі – АРР) Сергій Хоботня. Сама ж Агенція створена лише два роки тому, втім…

Чернігівщина тримається у лідерах децентралізації

Чернігівська область зберігає другу позицію у всеукраїнському рейтингу за результатами моніторингу процесу децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування. Нагадаємо, такий моніторинг щомісячно здійснює Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Так, Чернігівщина – перша за кількістю районів, на території…

Як громади використовують субвенцію – слідкують чиновники ОДА

Як триває освоєння коштів державної субвенції на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, проаналізували вчора, 31 липня, під час наради під головуванням виконувачки обов’язків голови Чернігівської ОДА Наталії Романової. Спілкувались у режимі відеозв’язку. Представники об’єднаних територіальних громад прозвітували про стан реалізації…

Фабрика «ЕЛЕГАНТ»: як і чому європейські бренди відшивають на чернігівському підприємстві

– Європейські компанії прагнуть якості продукції: щоб увесь процес виробництва був організований відповідно до світових стандартів. І немало важливо – політична та економічна стабільність у країні-партнері. Втім, основний внутрішній чинник успіху будь-якого підприємства – колектив, – пояснює керівниця чернігівської швейної…

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: