Новини

Як узаконити старі будинки в сільській місцевості – пояснення

Маєте хатинку, господарські споруди в селі, дачу, зведені до серпня 1992 року? Тоді пояснення про державну реєстрацію права власності на означену нерухомість – саме для вас.

Для здійснення державної реєстрації прав власності (із подальшою видачею відповідного документа про право власності) на об’єкти, розташовані на територіях сільських рад, які закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі та споруди, прибудови до них, потрібно надавати наступні документи:

  • технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
  • документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

Документ, що підтверджує присвоєння адреси, не вимагається, якщо державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. Тоді заявник обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер земельної ділянки (Постанова КМ України від 25.12.15 № 1127 в редакції Постанови КМ України від 23.08.16 № 553).

Одним із основних документів є виписка з погосподарської книги, яка надається виконавчим органом сільських рад або відповідною архівною установою.

Для здійснення державної реєстрації прав власності зазначених об’єктів нерухомості документами, що посвідчують речові права на земельні ділянки під такими об’єктами, можуть вважатися рішення відповідної сільської ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність.

Державна реєстрація прав власності з подальшою видачею документа про право власності на об’єкти, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, та на які раніше не здійснювалася державна реєстрація прав власності для осіб, за якими закріплені особові рахунки в погосподарських книгах відповідних сільських рад, здійснюється на підставі поданої заяви та виписки із зазначених книг, наданої виконавчим органом сільських рад або ж відповідною архівною установою, а також інших документів, визначених у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Ці документи є обов’язковими.

Реєстрація прав власності відбувається у ЦНАПі або у відділі реєстрації місцевого органу самоврядування.


Джерело: Черниговская панорама

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Останні новини за категоріям(и): Корисно, Оголошення/Вакансії/Анонси,

Представників ОТГ вчили як розпоряджатись землею

Одним із найбільш важливих та вартісних ресурсів громад – це земля. І саме для того, щоб навчити представників ОТГ Чернігівщини орієнтуватися в земельному законодавстві, містобудуванні, просторовому плануванні та інших пов’язаних питаннях, був організований тренінг «Організація та проведення земельних торгів». Навчання…

У Козелецькому ЦНАПі консультуватимуть із юридичних питань

22 квітня у приміщенні Козелецького ЦНАПу (Козелець, вул.Соборності, 27) буде здійснюватись прийом громадян спеціалістами Центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги забезпечує надання правової допомоги такій категорії осіб: особи, які перебувають на обліку…

У Городнянській ОТГ вчитимуть управляти власним житлом

У Городнянській ОТГ майже усі мешканці багатоквартирних будинків громади не визначилися з формою управління. Більшість з них займає досить пасивну позицію щодо змін в управлінні будинками та, зокрема, не розуміє доцільність створення ОСББ. Згідно із законодавством власники квартир мають самостійно…

Карта децентралізації: як Чернігівщину можуть поділити на райони

Чотири замість 22-х: стільки районів пропонують залишити на Чернігівщині. Якщо раніше про це говорили деякі народні депутати, то зараз такі плани вже в Уряді. Сьогодні у інформаційних матеріалах, поширених Кабінетом міністрів України, наведено цифри та факти із реформи децентралізації влади….

Скільки грошей дадуть на підтримку ОТГ у 2019-му

Загальний ресурс місцевих бюджетів у 2019 році становитиме 573,1 млрд грн, з яких власні доходи місцевих бюджетів – 292,3 млрд грн, що більше на 41,8 млрд грн, у порівнянні із затвердженими місцевими бюджетами на 2018 рік, або на 16,7%. Так…

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: