16 січня відбулась перша сесія сьомого скликання міської ради. Голова виборчої комісії Ольга Чорномаз урочисто відкрила першу сесію та оголосила присутнім результати виборів голови та депутатів. Новообрані депутати, до речі, з’явились на сесію у повному складі. Андрій Богдан отримав посвідчення і…
Як стати головою ОТГ за 1000 доларів. Звіти про використання коштів кандидатами та партіями
На перших виборах голови Городнянської ОТГ переміг Андрій Богдан (самовисування), здобувши 46,03% голосів. Він обійшов інших п’ятьох кандидатів.
На сайті Городнянської міської ради вміщено звіт про використання окремими кандидатами та партіями коштів у виборчий період.
Отже, переможець Андрій Богдан витратив на виборчу кампанію майже 30 тисяч гривень власних коштів. З них 17,5 тисяч –на рекламу у ЗМІ, майже 10 тисяч – на друк листівок, решта – на оренду приміщень для проведення зустрічей з виборцями.
Володимир Романчук (самовисування) витратив майже 170 тисяч власних коштів. На друк агітаційних матеріалів у ЗМІ пішло 19 тисяч, на предмети та матеріали з використанням прізвища та зображення кандидата – ще майже 40. Найбільше – 91 тисячу – витрачено на друк агітматеріалів та листівок. Ще 14 тисяч –на агітаційні намети. Відтак, кандидат, який отримав у підсумку 2 місце, офіційно витратив майже ушестеро більше.
Місцева організація Аграрної партії України використала 31 тисячу гривень на рекламу у ЗМІ, майже 3 тисячі – на друк агітматеріалів.
«Опозиційний блок» із загальної суми у 17,6 тисяч більше 10 тисяч витрати на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, решту – на рекламу у ЗМІ.
Добровільні внески у 30 тисяч для агітації накопичив «Наш край».
Президентський Блок Петра Порошенка «Солідарність обмежився 6-а тисячами гривень на рекламу у ЗМІ.
А місцева організація «Національного корпусу» виготовила агітації на 16 тисяч гривень.
Місцевий «УКРОП» офіційно витратив на матеріали передвиборчої агітації 7,4 тисячі гривень.
Джерело: сайт Городнянської міської ради