Президент Німеччини Франк-Вальтер Штайнмаєр прокоментував свої враження перебування у бомбосховищі у Корюківці під час останнього візиту наприкінці жовтня. Примітно те, що згадав він про це у буквально найісторичнішій за останній час промові, яку виголошував німецький політик. Його промова вже стала…
Працівники ЦНАПу Кіптівської ОТГ вчилися ефективно спілкуватися

Працівники Центру надання адміністративних послуг на чолі з секретарем Кіптівської об’єднаної громади взяли участь у дводенному тренінгу по налагодженню ефективної взаємодії з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг.
Більше 60 представників громад з чотирьох регіонів України пройшли навчання ефективній комунікації завдяки компоненту 2, програми U-LEAD.
Представники громад освоїли прийоми ефективної комунікації, що орієнтована на людей та сприяє підвищенню довіри до держави, як сервісу для громадян. Організатори переконані, що ключовими вимогами до адміністратора ЦНАПу є розуміння свого призначення (місії) та специфіки роботи ЦНАП. А також доброзичливість і належні комунікаційні навички, оскільки це постійна робота з людьми.
Марія Горностай, керівник команди в Україні програми U-LEAD, зазначає, що тренінг важливий не тільки для працівників ЦНАПів, що тільки починають роботу, але і для адміністраторів, які вже отримали певний досвід спілкування з відвідувачами, та старост.
Проект «Створення ЦНАПів та підвищення поінформованості населення про місцеве самоврядування», що реалізується в рамках 2-го компоненту програми U-LEAD, здійснює наступні напрямки роботи: допомога громаді розробити документацію для ЦНАПу, обрати модель та визначити спектр послуг, які будуть надаватися; ремонт приміщення, закупівля меблів та обладнання для ЦНАПів; навчання персоналу ЦНАПів; залучення населення до участі в процесі прийняття рішень на місцевому рівні та контроль з боку громадян за цим процесом.
Джерело: Кіптівська громада